20101125

Saya SIBUK...ok?

Serius, saya sibuk.

Sangat sibuk.

Banyak urusan perlu diuruskan dalam setahun ini.

Urusan kerja.
Training
out-station
modul
bengkel
kursus
baca buku
NLP approach

Urusan master.
Kuliah
assignment
exam
presentation
jumpa pensyarah

Urusan NGO.
Induksi AJKO
dinner
LAMEGA
AJKO MPPB
pengurusan data
usrah nisa'

Urusan keluarga.
IbuAyah
Amin operate
pendidikan Amin
pelajaran Ahmad
gathering waris
kenduri

Urusan kesihatan.
Dental appointment
gynae follow-up
skin check-up
eye-laser treatment

Tiada masa untuk urusan peribadi.

Hujung tahun depan baru saya fikir.

Boleh?

Jadi, jangan tanya lagi ye!

Tiada lagi soalan-soalan seperti ini, 'bila nak kahwin?'

Sengaja sibukkan diri agar tak terlalu fikir.

Saya masih MUDA ye.

Baru 24 tahun jadi puteri ayah ibu saya.

Mahu lebih lama.

Hanya ada 1 nama dalam hati saya.

Allah.

^^,

Terima kasih.


Expect the Unexpected!

3 comments: